Anketa

Koji Menadžment Sistem želite da nadogradite na postojeći ISO 9001 ?

ISO 14001 - 12.5%
OHSAS 18001 - 0%
HACCP - 50%
ISO 14001 + OHSAS 18001 - 0%
ISO 14001 + HACCP - 0%
ISO 20000 - 12.5%
ISO 22301 - 0%
ISO 27001 - 12.5%
ISO 20000 + ISO 22301 + ISO 27001 - 12.5%
ISO 50001 - 0%
ISO 27001 + ISO 50001 - 0%

Total votes: 8
The voting for this poll has ended on: 31 Okt 2014 - 00:00

Prijavite se za primanje novosti

eTOM

eTOM je najšire korišten i prihvaćen standard za upravljanje poslovnim procesima u telekomunikacijskoj industriji. Pruža cjelokupan poslovni procesni framework za upotrebu od strane Telecom operatora i ostalih organizacija u komunikacijama i srodnim industrijama. Opisuje puni opseg poslovnih procesa i pruža uobičajno korišten poslovni jezik za cijelu industriju kako bi omogućio kompatibilnost. eTOM kao standard za upravljanje poslovnim procesima u telekomunikacijskoj industriji može poslužiti kao alat za analizu postojećih procesa te za procjenjivanje vrijednosti, troškova i performansi istih. Uz pregled postojećih procesa, omogućava Telecom operatorima da eliminiraju duplikate gdje različiti procesi daju istu poslovnu funkcionalnost, što dovodi do značajne uštede troškova. Sam standard može naći nedostatke u procesu i pojednostaviti nabavku, služeći kao zajednički jezik između Telecom operatora i dobavljača.

Za Telecom operatore eTOM predstavlja plan za usmjeravanje poslovnih procesa. Također, služi i kao neutralna referentna tačka za potrebe procesa internog reinžinjeringa, partnerstva, udruživanja i radi uspostavljanja raznih poslovnih ugovora sa drugim kompanijama. Za dobavljače eTOM ocrtava potencijalne granice softverskih komponenti koje se trebaju slagati sa potrebama korisnika. Isto tako, eTOM dobavljačima ukazuje na funkcionalnosti, te ulaze i izlaze koji moraju biti podržani proizvodom kojeg dobavljač nudi. Fokus eTOM-a je na poslovnim procesima koje koriste Telecom operatori, vezi između ovih procesa, identifikaciji interfejsa, te korištenju klijentskih, resursnih, partnerskih/dobavljačkih i drugih informacija u tim procesima.    

eTOM ima tri nivoa upravljanja: strategijski, operativni i organizacijski. Procesi iz Strategije su odgovorni za upravljanje nad marketingom, dizajnom i implementacijom servisa i odnosima sa dobavljačima. Procesi iz Operacija su odgovorni za riješavanje problema sa krajnjim korisnicima te za uspostavljanje veze sa korisnicima. Procesi iz Organizacije su zaduženi za upravljanje nad strateškim planiranjem, ljudskim resursima i rizicima.

ATIA Consulting kompanija održava vrlo često predavanja, edukacije i seminare vezane za eTOM standard. Kroz ove seminare i predavanja pokazaćemo Vam teoretske principe, praktičnu primjenu eTOM standarda i kako se certificirati. Pokazaćemo Vam također i naše prethodne implementacije kada je u pitanju eTOM.

Seminare održavamo u dogovoru sa Vama. Pošaljite nam upit, e-mail ili nas zovnite na telefon (mobitel) da se dogovorimo o tačnom terminu održavanja seminara!   

Za veći broj zaposlenika iz jedne kompanije dajemo popust u iznosu od 10%! 

 

etom

Procesi eTOM Frameworka